Megrendelés

Szolgáltatások: Stand up comedy, műsorvezetés Mail\ID: lsiraly@yahoo.com Magyarországon: rendezveny@dumaszinhaz.hu vagy a 06-20-312-2979 tel. számon.

Fellépések

-Szeptember 20 Amatőr színjátszó találkozó (Csíkvacsárcsi) -Szeptember 22 Godot dumaszínház Budapest. -Szeptember 25 Gyergyószentmiklós (Ifinapok) -Október 7 Comedy cenrtal forgatás -Október 29 New Orleans dumaszinház Budapest. -Október 30 Erdély arca (Kézdivásárhely)

Friss topikok

2010.01.06. 20:30 zsoklevente

Nem hiszem el, hogy nem hiszik el

Ez csak egy pár embernek szól, de olvasd el te is. Már jött egy jó pár levél, szám szerint egy azzal a rövid tartalommal, hogy miután láttak a Comedy central bemutatja című műsorban fellépni (szerepelni, hogy nagymamám is értse), nem hiszik el, hogy tényleg székely vagyok (sőt már fórumokban is szerepelt ez az eszmefuttatás). Azt gondolják, hogy csak eljátszom ezt a karaktert és csak PR fogás az egész. Pedig nem, mert tényleg székely vagyok azt a hájcencsóráját neki a…. Ez még jobban meglepett, mint az, amikor egy lány mesélte, a baráti társaságából egy srác „nyomta” a poénjaimat és mondta, hogy ezt Zsók Leventétől hallotta. A lány meg azt hitte, hogy csak egy kitaláció vagyok és a hi5-on vagy az iwiw-en is csak a haverja regisztrálta a nevem, hogy higgyék el tényleg létezem. Majd mikor egy humorest után találkoztunk a lánnyal, így köszönt nekem: „örülök, hogy létezel” és én így fogadtam a köszönését: „hát még én”. A mikulás, na az nem létezik, de ha ovisok olvassák a blogomat akkor nekik üzenem hogy Csipke Rózsika ő igen is valós.  Ezeken a szituációkon jót nevettem. Még ilyeket légyszi.
Bizonyítékok:     

iwiw: katt ide

hi5: katt ide

Csíkdánfalva wikipédia: katt ide (majdnem a lap alján)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zsoklevente.blog.hu/api/trackback/id/tr481652549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása