Megrendelés

Szolgáltatások: Stand up comedy, műsorvezetés Mail\ID: lsiraly@yahoo.com Magyarországon: rendezveny@dumaszinhaz.hu vagy a 06-20-312-2979 tel. számon.

Fellépések

-Szeptember 20 Amatőr színjátszó találkozó (Csíkvacsárcsi) -Szeptember 22 Godot dumaszínház Budapest. -Szeptember 25 Gyergyószentmiklós (Ifinapok) -Október 7 Comedy cenrtal forgatás -Október 29 New Orleans dumaszinház Budapest. -Október 30 Erdély arca (Kézdivásárhely)

Friss topikok

2010.01.20. 16:19 zsoklevente

Buszozás

Hihetetlen, hogy menyi poénos történetet lehet összeszedni egy buszállomáson. Tegnap utaztam haza Csíkszeredából Dánfalvára a Csíkszereda-Balánbánya buszjáraton (hadd legyünk pontosak) és már jól kezdődött az egész. Megkérdeztem az információs irodánál a keresztrejtvényező bácsikát, hogy mikor van legközelebb busz a Csíkdánfalvára? Azt mondta 10-kor csak kár hogy én ezt 11-kor kérdeztem meg. Majd egy ott lézengő ember, mondta hogy nyugodjak meg, mert van 12-kor is. Kimentem a váróteremből és meg is láttam egy buszt aminek a menetrend tábláján Csíkszereda-Balánbánya felírat díszelgett. A buszba ott volt a sofőr, de a jármű ajtóját nem nyitotta ki. Mellette idős nénik-bácsik eszmefuttatását hallgattam  a jó túró elkészítéséről na meg arról, hogy hála Istennek sok széna lett a tavaly csak ne lenne ez a „vállcság”. 11:20-kor az egyik nénike megkérdezte a buszsofőrt, hogy „mikó nyiccsa má ki az ajtót?” -mert hát nagyon megfáztak. A sofőr kinyitotta az ajtót és hát nem túl halkan mondhatni, hogy nagyon is hangosan felvilágosította a nénikét arról, hogy ez a busz csak fél háromkor indul egy másik busz fog indulni 12-kor Balánbánya irányába. A nénike megijedt, épp ezért átkozni kezdte a sofőrt, ez egy ilyen helyi hagyomány. Ezeket mondta: „a nagyseggire vesszőt, essen bele a 70-es kaszába” (itt megjegyezném a kezdő parasztoknak, hogy a 70-es szó nem a kasza kiadási évét vagy korát jelzi, hanem a kasza méretét, például a 80-as kasza kisebb mint a 90-es, de viszont egy picivel könnyebb is). Ilyen tradicionális átkokat szórt rá és végül ezzel a kijelentéssel fejezte be kis monológját: „… na ez f@sza”. Ezután a váróterem ablakán keresztül néztem végig egy fiatalember pantomim műsorát kezében egy bibliával és akit két korosabb hölgy hallgatott. Gondoltam, hogy bemegyek és én is meghallgatom, arra a részre értem be amikor a nénikék kérdezték: „… és ha ide belépünk akkor kepét (egyházi adó) kell-e fizetnünk?” Végül is arra a következtetésre jutottam, hogy nem hallgatom meg a műsort inkább megkeresem a buszomat és felülök rá. Megtaláltam, felültem és elindultunk. A buszon ezeket a párbeszédeket hallottam, amikor egy gyerek felsikított, hogy van egy nyílás a buszon amin kilát, mondta a sofőr, hogy az egy ablak, erre a gyerek: „nem lehet az ablak mer a lábam mellet van es kb 8 cm átmérőjű” ekkor mondta a sofőr, hogy ne aggódjon az már a tavaly ott volt. Majd egy másik utas megjegyezte a sofőrnek, hogy benzin szag van, itt meg azt mondta a vezető: „nem hinném mert a busz motorinával (gázolajjal) működik”. Rám csak a víz csepeget, de nem mertem szólni mert úgy is azt mondta volna a sofőr: „igen mert kinn havazik”.

+1 hír január 21-én este a 8 órától a székelyudvarhelyi Portré kávézóban Zsók Levente stand up comedy est. Infó: ITT.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://zsoklevente.blog.hu/api/trackback/id/tr601687926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajdú Balázs · https://www.facebook.com/standupbalazs 2010.01.21. 15:11:35

Oó azok a csodaszép erdélyi buszutazások. Tavaly Libánfalván, ahol voltunk,,,,na oda egy busz járt ki meg be, de, hogy mikor azt nem lehetett tudni. Mindenki más időpontot mondott kb., úgyhogy kiálltunk egy 3 órás időintervallumba, hogy majd jön, ha akar. Na és volt egy hangulata a busznak :), de nekem bejött. Természetesen :)

KinGa 2010.01.21. 18:26:56

Vidék...Nekem minden napom ilyen.Reggel is meg délután is amikor hazajövök...mitmondhatnék...nem unatkozom;).Ja és rám minden hétfőn hazafele cseppen pontosan 2 csepp, mert annyi kanyar van, de már megszoktam azt az ülést, nem tudok tőle elszakadni:D

T.Reni (törölt) 2010.01.21. 21:40:03

Na, azér' a miskolci Búza tér, meg Újgyőri főtér sem unalmas ám! :)
süti beállítások módosítása