Megrendelés

Szolgáltatások: Stand up comedy, műsorvezetés Mail\ID: lsiraly@yahoo.com Magyarországon: rendezveny@dumaszinhaz.hu vagy a 06-20-312-2979 tel. számon.

Fellépések

-Szeptember 20 Amatőr színjátszó találkozó (Csíkvacsárcsi) -Szeptember 22 Godot dumaszínház Budapest. -Szeptember 25 Gyergyószentmiklós (Ifinapok) -Október 7 Comedy cenrtal forgatás -Október 29 New Orleans dumaszinház Budapest. -Október 30 Erdély arca (Kézdivásárhely)

Friss topikok

2009.10.25. 09:38 zsoklevente

Metró, smink, forgatás...

Nemrég voltam a Comedy Central Bemutatja forgatásán. A felvétel a New Orleans Puban volt (Budapest, VI. ker., Lovag utca 5), aminek a hollétét kikerestem a térképen, megtanultam majd mikor leszálltam a metróról el is felejtettem. Röpke másfél óra alatt meg is találtam a helyet ami a metró megállótól kb. 15 percre volt.
Amikor odaértem találkoztam Hajdú Balázs humoristával, akinek elmeséltem, hogyan tévedtem el, de őt nem érdekelte. Amúgy készült egy közös foto is rólunk. Majd barátok is lettünk.
 
 
 
 
 
 
 
Este 7-kor kezdődött a forgatás, előtte smink, cigi és enyhe gyomorideg. Litkai Gergely (a dumaszínház kitalálója valamint a Comedy Central humorcsatorna főszerkesztője) volt  a konferance, vagy ahogyan a stand up comedy műfajban nevezik felszopó. Az egész forgatáson jól éreztem magam, a közönség nagyon kedves volt, minden poént értett, amit meg nem azon is átérzően nevetett.   
    
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                       
Bálint Ferenc (BéFé) ekképp vélekedett a műsorról a manna. ro -n
„… személy szerint a legjobban annak örülök, hogy a Comedy Central műsorában rajtunk kívül Zsók Levente (Erdélyi Humorfesztivál döntős) és az Open Stage is szerepelni fog – ami Felméri Péter Showder Klubos tevékenységével kiegészítve annyit jelent, hogy sikerült behozni az erdélyi humort a magyarországi humorfolyamba. Ez  azért nem kis dolog, valljuk be. Főleg ha azt nézzük, hogy mindezt az elmúlt két évben sikerül összehozniuk az erdélyi humoristáknak. Kellene igyunk valahol erre. (Néha nem árt, ha ünneplési indok áll a sör iránti szeretetünk mögött.)”
Hát Isten tartsa meg jó szokását és szándékát!!!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://zsoklevente.blog.hu/api/trackback/id/tr161473268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szakjamuni 2009.10.25. 11:57:11

Levente, erre a közös képre nem is emlékszem, ez már a buliban készült? :D

szakjamuni 2009.10.25. 11:58:08

Levente, erre a közös képre nem is emlékszem, ez már a buliban készült? :D
süti beállítások módosítása