Megrendelés

Szolgáltatások: Stand up comedy, műsorvezetés Mail\ID: lsiraly@yahoo.com Magyarországon: rendezveny@dumaszinhaz.hu vagy a 06-20-312-2979 tel. számon.

Fellépések

-Szeptember 20 Amatőr színjátszó találkozó (Csíkvacsárcsi) -Szeptember 22 Godot dumaszínház Budapest. -Szeptember 25 Gyergyószentmiklós (Ifinapok) -Október 7 Comedy cenrtal forgatás -Október 29 New Orleans dumaszinház Budapest. -Október 30 Erdély arca (Kézdivásárhely)

Friss topikok

2008.11.01. 12:06 zsoklevente

Se ok, se okozat

Helyszín: Csíkszereda, Petőfi utca külsö vége, ott ahol a Marien cukrazda van. Gyanutlanul megérkezek az autóval, leparkolok ahogy illik, két jobbkerék a bordurán a többi valahol máshol. Az előttem lévő autó közt a kellő távolság. Olyat parkoltam mint a csics, a rendőr erre mondaná, hogy foarte admisz, vagy legalabbis hasonlót. Be sem zártam az autót, hisz két kolegát kellett elvennem ami kb 30 másodperbe tellett. Amikor mentem vissza az autóhoz, egy közel 180-185 cm magassággal és 100 cm mellbőséggel rendelkező 55 év körüli részeg férfi a kocsi ajtóját kinyította és szeretett volna beülni. Oda érve a manushoz megkérdeztem, hogy mit csinál, ő mondta, hogy várja a takkszit, és még krzsl me trukimakola pflofkcs, aztán kaptam töle egy pofot, olyan jó origináltat. Azzal beültem az autóba, az öreg becsapta az ajtót én meg köszönés nélkűl távoztam.

Miért nem üttem vissza, én bunkó?

1. Tisztelem a kort... remélem hamarabb megdöglik

2. Számoltam a fizikai tehetelenséggel -> Ő 185 magas én 174 (tíz centi nagyot számít, igaz-e csajok), a mellbőségről és az ökölméretről ne is beszélve.

3. Valamint elég nehéz véres fogatkat, törött kézzel összeszedni, abban az esetben ha a kocsiszerelő vassal hozzámatattam volna.

Húúú de mérges vagyok!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zsoklevente.blog.hu/api/trackback/id/tr96743697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása