Megrendelés

Szolgáltatások: Stand up comedy, műsorvezetés Mail\ID: lsiraly@yahoo.com Magyarországon: rendezveny@dumaszinhaz.hu vagy a 06-20-312-2979 tel. számon.

Fellépések

-Szeptember 20 Amatőr színjátszó találkozó (Csíkvacsárcsi) -Szeptember 22 Godot dumaszínház Budapest. -Szeptember 25 Gyergyószentmiklós (Ifinapok) -Október 7 Comedy cenrtal forgatás -Október 29 New Orleans dumaszinház Budapest. -Október 30 Erdély arca (Kézdivásárhely)

Friss topikok

2009.01.25. 15:32 zsoklevente

Az elmúlt 2 hét

Péntek (16) - Kászonban zenéltem éneklési bulit, reggelre a kezem elzsibbatt. De nem "azé"!

Szombat - Buszozás, alvás, busszsoför költ (helszín: Csíkszereda) stoppolás Csíkszereda-Csíkdánfalva, alvás saját ágyamban. (kezem elzsibbadva)

Vasárnap - Alvás, evés:tyúkhúsleves s pityokapire (gyengebbek kedvéért kruplipüré) becsiszelettel, alvás. (kezem elzsibbadva)

Hétfő - kezem elzsibbadva - orvos plussz gyomorideg, gyógyszertár, vissza egyetem. (kezem elzsibbadva)

kedd - egyetem, gyógyszer, (kezem elzsibbadva)

szerda - egyetem, gyógyszer, ónos eső hatására 5 lépcsőfok lefejelése fronthatás nem volt, mindenem fájt + (kezem elzsibbadva)

Csütörtök, Péntek - egyetem, gyógyszer, (kezem elzsibbadva)

Szombat - alvás-evés-gyogyszer-fahasogatás-evés-alvás-fejhasogatás. (kezem elzsibbadva)

Vasárnap - alvás-evés-gyogyszer-evés-alvás. (kezem elzsibbadva)

A hétfői, keddi napokat tervezem: - orvos-gyógyszertár-egyetem-evés-alvás, kézzsibbadás remélem elmúlik.

A szerda estém pedig itt lesz!!!

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zsoklevente.blog.hu/api/trackback/id/tr12901349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása