Megrendelés

Szolgáltatások: Stand up comedy, műsorvezetés Mail\ID: lsiraly@yahoo.com Magyarországon: rendezveny@dumaszinhaz.hu vagy a 06-20-312-2979 tel. számon.

Fellépések

-Szeptember 20 Amatőr színjátszó találkozó (Csíkvacsárcsi) -Szeptember 22 Godot dumaszínház Budapest. -Szeptember 25 Gyergyószentmiklós (Ifinapok) -Október 7 Comedy cenrtal forgatás -Október 29 New Orleans dumaszinház Budapest. -Október 30 Erdély arca (Kézdivásárhely)

Friss topikok

2009.11.08. 14:43 zsoklevente

Majdnem gólya feleség

November a gólyabálok honapja, vagy nem. Általában tematikus gólyabálokat szoktak szervezni. Pénteken voltam a Salamon Ernő Gimnázium gólyabálján aminek a témája a cirkusz volt, konferancenak voltam meghívva. Először rám szerettek volna adni egy bohóc ruhát, de én azt illedelmesen elutasítottam, nem ment a csíkos nadrág a kockás nyakkendőhöz, csak ezt tudtam hirtelen kitalálni (gyenge kifogás de működött). Késdobáló próba is volt a műsorban de mivel, hogy senki nem vállalta sem a közönségből sem a szervezők közül a próbababa szerepét aki körül a késeket dobálták volna, ezért egy hungarocell lapra tűzött kartonlapra festett nőt rakta aminek a mellét körzővel készítették, köré pedig lufikat kötöztek amiket ki kellett lyukasztaniuk késekkel amik darts dobók voltak. Szegény karton csaj több agresszív akupunktúrás döfést kapott mint amennyi lufit kilyukasztottak. de túlélte, asszem. Az utolsó próba a karaoke volt, ott az egyik lány olyan szépen énekelt, hogy ott a színpadon mindenki előtt megkértem a kezét, ő pedig azt válaszolta, hogy még átgondolja az egészet. A műsor végével odajött hozzám és szerényen megkérdezte, hogy komolyan gondoltam-e, erre válaszoltam, hogy még nem gondoltam át én sem igazán, ő mondta, hogy jó és elköszöntünk egymástól. Most így utólag is szeretnék gratulálni a szervevezőknek a díszletért nagyon ötletesek voltak, nekem a kreativitásom a középsuliba még meg sem közelítette ezt a szintet, ugyanis én a gólyabál díszletét egy pár damillal és gólyafossal megoldottam volna, golyafosok lógtak volna a levegőből.

A Kájoni János Líceum gólyabál ötlete is nagyon tetszett, a témáját a Fűrész című filmből merítették. Sajnos nem tudtam megnézni, de vajon elképzelhető, hogy ilyen próbák voltak? Pl: Az első próbán le kellett fűrészelni a lábukat, a másodikon injekciós tűvel tele verembe kellett ugrani, ha nem akkor kiesnek. Hát remélem nem így volt. Az ötletük mellett még a plakát is tetszett, amit fel is rakok.

 

Valamint köszönet Kercsó Zoltán barátomnak, a hazafuvarért Gyergyóból Dánfalvára, Isten tarsa meg jó szokását.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zsoklevente.blog.hu/api/trackback/id/tr271509128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása