Megrendelés

Szolgáltatások: Stand up comedy, műsorvezetés Mail\ID: lsiraly@yahoo.com Magyarországon: rendezveny@dumaszinhaz.hu vagy a 06-20-312-2979 tel. számon.

Fellépések

-Szeptember 20 Amatőr színjátszó találkozó (Csíkvacsárcsi) -Szeptember 22 Godot dumaszínház Budapest. -Szeptember 25 Gyergyószentmiklós (Ifinapok) -Október 7 Comedy cenrtal forgatás -Október 29 New Orleans dumaszinház Budapest. -Október 30 Erdély arca (Kézdivásárhely)

Friss topikok

2008.04.23. 18:45 zsoklevente

Ajándék: gyertya vagy képeslap?

Ma ajándékot szerettem volna vásárolni egy jó barátomnak, születésnap alkalmából. Körbejártam az egész ajándékboltot, már-már annyira lefárasztottak az elárusítónők, az ajánlataikkal, és a különböző nonfiguratív tárgyakkal, hogy eldöntöttem elmegyek Csíkszereda legnagyobb ajándék boltjába. Ott szintén egy újabb eladó és egyben tanácsadó nő fogadott. Hát íme a párbeszedünk:

Eladó: Jónapot! Gondolom ajándékot szeretne… vásárolni?

Zs.L: eltetszett találni. Esetleg mit ajánl?

E: van gyertyánk!!!

Zs.L: milyen?

E: szép illatos. Narancs, eper, fenyő, alma, eper… jaj azt már mondtam…

Zs.L: szine? Mert fiunak kellene.

E: ajánlom a kéket.

Zs.L: más?

E: más fiuknak van rózsaszínben is!

Zs.L: mármint más ajándéknak való?

E: Jaj… van képeslapunk is.

Gondolom a képeslapokból is volt fiuknak és másoknak is. Ilyen felirattal, hogy: „Megváltoztál, olyan MÁS lettél.” Még mindig azon vagyok, hogy ajándékot keressek. Tudom, hogy a szándék a fontos na de egy gyertyát!?

Aztán megnéztem a neten, egy ajándékozz honlapon, beirtam minden infot a barátomról és ez jött ki ajándéknak. Katt ide!

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://zsoklevente.blog.hu/api/trackback/id/tr80439102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liza 2008.04.24. 17:52:16

Haaat nah, igy jartal :D. Aztan ahogy hallottam jol sikerult a szulinapolas. Legy jo, es jo hetveget.

Biborka 2008.04.24. 18:00:04

nah latod..?! ezt hivjak ugy h pech:P... de legalbb jo storyt lehet belole kihozni:P

zsoklevente 2008.04.24. 18:25:40

Igen nagyon jol sikerult, egy adott ido utan mar nem is emlekszem, hogy mennyire jo volt...
Biborka: azon vagyok, hogy legyen egy sztori.

Brigi!!!! 2008.12.03. 12:12:43

hat igyekezhetnel jobban!!! Nagyon jo a blogod de lehetne valami uj is benne,mert ez mar kezdett unalmas lenni!!!!!
Rem nem hari!!! Sok sikert az ujitashoz!!! PUX
süti beállítások módosítása